4083 inlägg.
När som!! Jag har inget inbokat i juli ännu men sabba på för snart så är denna härliga månad förbi.... svänne, Jönköping
God tid Lika god tid som jag får reda på det hoppas jag. Det är nämligen inte så lätt att veta på förhand. Vad är det för helger som passar bäst för er andra? Kassören, Kungliga
Jawohl Då antar jag att man i god tid före kommer att få reda på det via mail eller den här härliga hemsidan.
Juli Jag kan förhoppningsvis vara hemma nån helg i juli, vet dock inte när, än. Kassören, L
Kul? Det är ännu inte fixat, men snart smäller det väl förhoppningsvis, förutsatt att ligan inte redan har hunnit starta. När är det aktuellt med rollspel nästa gång egentligen?
MMM Gör det, ju fler, ju roligare. Svennes poolare freddie är ju med den här gången.
MZ Jo, jag hörde det, ja. Jag snackar troligen med honom ikväll, och då ska jag se hur det ligger till med hans telefonfinanser.
MMM Tycker du ska ta kontakt med oskar redan i veckan. annars brinner din chans inne.
Jomenvisst Känns som om det blir svårt tyvärr, Oskar är ju inte här upp till att börja med, men jag ska kolla med honom när jag snackar med honom nästa gång. Är det inte dags för rollspel snart!?
MMM Ska ordföranden vara med i cdr-ligan 2 så får han lägga på ett kol och anmäla sig snart, tiden börjar bli knapp.
MMM ...det är humor, det är humor...
!!!!!!!!!! Sug kuk.
MMM Jag skulle till och med kunna sträcka mig så långt, att ett vanligt vitt papper och en penna hade räckt. Men Ordförandens idérikedom är i vassa fall undermålig.
Nåja Vem behöver egentligen Word för att skriva en liten text, om man nu åtminstone har en fungerande dator? Wordpad funkar rätt bra det med i värsta fall. Kassören, L
MMMM ...och det beror rätt och slätt på att jag för tillfället inte har någon möjlighet att skriva en eftersom jag inte har word. Däremot kan jag lova att en ny dyker upp direkt jag har ordnat det lilla problemet.
mmm Om det är nån som undrar varför det aldrig dyker upp nån ordföranden informerar, så beror det rätt och slätt på att jag inte får nån levererad...
Spik Det är väl vad jag vet nu helt klart bokat att vi spelar Eon på fredag. Jag antar att det kan dröja till nästa spelomgång, så vi får väl lov att passa på nu när det går antar jag.
Jaså? Jag som trodde det var spikat, men, men... Kassören, L
MMM Det blir inget rollspel i helgen, ialla fall inte för mig, det är ju GP-speedway och dags för starköl och grillning.
MMM I så fall så bor jag väl i en kappsäck nånstans i jönköping, vetlanda eller nån helt annanstans hela sommaren.


Senaste kommentarer