Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.230.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
kidde kidde skrev den 11 juli, 2003 kl. 19:02
mmm ...det är humor, det är humor...det är ett jävla tjatande...
Vänta …
Bogen Bogen skrev den 11 juli, 2003 kl. 16:55
humor www.kidde.com
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 11 juli, 2003 kl. 15:08
Från brandföretaget Kiddes hemsida Kidde har funnits i Sverige under flera decennier och från att ha startat i liten skala i slutet av 70-talet har vi stadigt växt. I och med den stora tillväxten på 90-talet fanns ett behov att samla koncernen under namnet Kidde Sweden AB. // Har alltså Kidde äntligen startat eget Kiddeland som han pratat så mycket? Och erkänner han äntligen den enorma tillväxten på 90-talet?? 🙂 Kassören, På visit i L
Vänta …
kungen! kungen! skrev den 10 juli, 2003 kl. 01:54
Ooops i did it again! Seger igen, fan vad gött. Tre segrar borde väl innebära att man tar hem hela cdr:ligan för all framtid! Vad det gäller O.I så har jag haft jävligt mycket att stå i de senaste dagarna. Fullt upp helt enkelt. Det ska drickas öl med ohlsson ena dagen, och mata gilderts gris den andra, och till råga på allt så ska jag ju hinna med mina dagliga sysslor, såsom titta på tv och lira civ. och vad det gäller rollspelshelgen, så jobbar jag till 20.00 på lördag, så vi får dra igång då. men det borde väl bli lägligt till när svenne dyker upp när vi bestämmer 18.00 så jag antar att det inte är några problem. det blir inget robinson då? strategi och manager,
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 9 juli, 2003 kl. 22:58
Spel Själv spelar jag vilken av dagarna som helst, bara det blir spel. Förhoppningsvis kanske det även finns tid för ett parti Civilization på söndagen? Jag gillar inte att Sekreteraren, troligen enbart för att dölja sin egen slöhet, går in och ändrar datumen för mina Ordföranden Informerar. Bara så att medlemmarna känner till detta så är den senaste daterad till 0625 och inte 0706 som det står på sidan. Undrar vad som hände där i över tio dagar........
Vänta …
hus... hus... skrev den 9 juli, 2003 kl. 11:30
Fredag eller lördag? Jaja, jag anser det som spikat iaf, fast jag spelar hellre på lördagen än fredagen, för jag kanske dyker upp sent på fredagen Kassören, I ett litet rum i ett stort
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 8 juli, 2003 kl. 19:40
Barry Fan, har Barry vikit hädan!? Där ser man. Förresten, var det många rullstolskillar från Vietnam ute och drack whiskey i bruna papperspåsar den 4:e? Skönt att veta att El Bogo håller CDR-fanan högt även i staterna. Jag spelar ju gärna åtminstone en dag den där helgen, och om det skulle inbjudas till fest den andra så är jag inte sen att svänga några bägare med mc-gängen.
Vänta …
Telia Telia skrev den 8 juli, 2003 kl. 15:29
Robinson Haha, jag kan definitivt tänka mig robinson ena dagen och rollspel andra eller tvärtom, huvudsaken är att det blir nåt spel överhuvudtaget. Kassören, Ett litet rum på
Vänta …
kidde kidde skrev den 8 juli, 2003 kl. 14:31
MMM Jag kan väl spela nån kväll den helgen. Men jag är rätt sugen på att hänga med mc-grabbarna en kväll. så frågan är hur sugen dod är på att åka ner och bara spela en kväll? robinson på aspö verkar brinna inne nu när dod är iväg på annat. fast är ni sugna på att köra det den andra kväll så kan jag definitivt skita i hot ratz.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 5 juli, 2003 kl. 10:36
Tröstsupande 4 juli är nog bara en förevändning, Bogen tröstsuper nog för att Barry White har soulat klart.... Kassören, På visit i L
Vänta …
Bogen Bogen skrev den 5 juli, 2003 kl. 03:12
for helvete kalasfull, 4:e Juli.....dra at helvete, hundar i flanellen, ormar i taket (.)(.)
Vänta …
Torsvik Torsvik skrev den 4 juli, 2003 kl. 17:31
Perfekt! Att spela rollspel hela helgen vecka 29 passar mig perfekt! Föresten skulle vi inte ha fyllerobinsson på aspön??? Lagerjobbaren,
Vänta …
Farsta Farsta skrev den 3 juli, 2003 kl. 09:05
Krig? CDR kanske skulle börja trakassera Hot Ratz och starta ett mc-krig på Höglandet? Har inte Kidde kvar sin flakmoppe? 🙂 Kassören, Mårbackagatan,
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 2 juli, 2003 kl. 21:38
Jobb? Nja, så viktigt kan det väl inte vara att festa med mc-killarna? Definitivt inte båda dagarna? Jag föreslår att man i så fall tar ett spelparti ihop en dag och en festakväll den andra.
Vänta …
presidento presidento skrev den 2 juli, 2003 kl. 14:58
MMM Jag ska kolla upp det i min lite tunnare, men ändå ack så välfullda. Tror att det är Hot Ratz årliga mc-festival då, och det vill man ju egentligen inte missa. men jag ska kolla upp det lite närmare. el
Vänta …
GratisKaffeLandetTelia GratisKaffeLandetTelia skrev den 1 juli, 2003 kl. 08:58
Ni bard om det Din agenda är lika fet som Timpas ända... Kassören,
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 1 juli, 2003 kl. 00:53
Klart För min del så är det helt ok och dessutom preliminärbokat i min feta agenda.
Vänta …
Farsta... Farsta... skrev den 30 juni, 2003 kl. 09:18
Vecka 29 Jag föreslår helt frankt vecka 29, som inträffar 18-20 juli. Hoppas inte det är fint väder, så Kidde måste grilla då. Vad säger ni andra? Kassören, Just nu i ett rum i
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 25 juni, 2003 kl. 21:49
Fett Troligen kan jag ordna till en skön ledighet vilken helg som helst i juli, men som sagt, det är bra om man vet det ett tag i förväg. Det kan nämligen helt oväntat hända att jag jobbar lite den månaden...
Vänta …
kidde kidde skrev den 23 juni, 2003 kl. 23:07
MMM Jag vill gärna veta så snabbt som möjligt, har det väldigt "tjockt" på helgerna framöver.
Vänta …