4083 inlägg.
Slött Han hade det kvar, jag ska ta en titt på det till helgen. Efterosm det var halva priset och Am Civil War verkar vara riktigt svårt att få tag på så känner jag att det kan vara ett bra köp. För övrigt tycker jag att det händer alldeles för lite på hemsidan just nu. Om Webmastern fick ett sexpack öl för varje Ordf. informerar han inte satte upp, skulle han vara grov alkis vid det här laget... Kassören,
Am Civil War Jag hittade helt oväntat en annons på studenthemsidans anslagstavla om ett fräscht American Civil War för 300 kr eller högstbjudande. Jag skickade ett mail, förhoppningsvis får jag svar. Kassören,
Härrrrligt Helt ok tycker jag, känns som en mycket fin investering från Kassörens sida å klubbens vägnar. Personligen ser jag fram emot att testspela det någon gång under september. H&K är nu igång, alla inblandade ska lämna sina drag den här veckan någon gång, så får jag se hur lång tid det kommer att ta för mig att genomföra dem, sedan blir väl dragen mer jämna tidsmässigt (som pojken sa).
Överkörning Hoppas inte herr Überführer känner sig överkörd, pga att jag inhandlat Napoleon in Europe för klubbens pengar. Verkar vara ett utmärkt strategispel i Axis & Allies-anda. Det är Eaglegames som gjort det så det ser ut ganska mycket som Civilization, brädspelet alltså. Nämnda Axies & Allies var slut överallt i stan förutom på Webhallen och Tradition i Farsta där de hade A&A - Pacific, men det tyckte inte jag var något att ha. American Civil War och Battle Cry fanns överhuvudtaget inte inne nånstans. Kassören,
Hmmm Jaha, här är man redo för att dona till en ny Ordföranden, men inte är den gamla uppe än........ H&K ligger i startgroparna, berörda spelare är informerade.
Tradition Jaha, då har i alla fall jag kikat ut några lir som jag är sugen på i strategispelsväg. Nämligen: Axies And Allies, The American Civil War och Battle Cry. De två första med högre prio eftersom Battle Cry är avsett att spelas av två man. Det blev ju en hel del kul i helgen senast, inkluderat en del öl. Men D&D och History of the World hann vi ju också med, kul! Nu är två till klara inför H&K, så det drar igång snart, jag meddelar mig när det närmar sig, troligen inom 10 dagar.
MMM Det finns säkert någon fest som jag också borde gå på i helgen, men ibland måste man ju prioritera medlemmarna som flickan sa.
Cityboy Jo, klart att det funkar. Det blir D&D på fredag och CIV på lördag, sedan får vi väl se vart det leder. Det enda som är lite surt är att det är 20-årsfest i Bäckseda med omnejd på fredagen, där borde man ha varit och slagit klackarna i taket. Men jag sa naturligtvis vänligt men bestämt nej till invitationen med hänvisning till rollspel.
Jaså!! Jag viste inte att kassören stammade.... Nåväll så ställer jag helhjärtat på fredagen och vist kan vi börja på ett parti civ på lördagnatten men jag spelar gärna klart det på söndagen... Om det går bra för övriga medlemar?? Självmordspiloten, Jönköping
MMM På tal om strippor så har jag ett kvitto på några drinkar på "nattklubben" Geishan i borås från förra helgen, som jag tänkte klubben skulle gå in och betala, som ren representation givetvis. Som jag har meddelat ordföranden så jobbar jag mellan 19-24 lördag och söndag, men är givetvis öppen för aktiviteter efter tolvsnåret på lördag, och fredagkvällen är som sagt lungt för mig. Övriga medlemmar kan komma ihåg att jag sa till kassören på skarpen att ta med sig böckerna upp den här gången, men inte, typligen... fy och skamm... kidde the man, vetlanda om en vecka
Bestämmer Då säger vi så. Lite DoD på fredag, med kanske lite tidshopp och sånt eftersom vissa är skadade och vissa har hamnat i kläm... På lördag kanske ett parti Civ? Jag dyker nog för övrigt upp på torsdag kväll redan. Kassören, Jag kallar det
Bestämmer Då säger vi så. Lite DoD på fredag, med kanske lite tidshopp och sånt eftersom vissa är skadade och vissa har hamnat i kläm... På lördag kanske ett parti Civ? Jag dyker nog för övrigt upp på torsdag kväll redan. Kassören, Jag kallar det
Bestämmer Då säger vi så. Lite DoD på fredag, med kanske lite tidshopp och sånt eftersom vissa är skadade och vissa har hamnat i kläm... På lördag kanske ett parti Civ? Jag dyker nog för övrigt upp på torsdag kväll redan. Kassören, Jag kallar det
Härligt!! Jovist kan jag spela i helgen!! Och jobbat som strippa har jag gjort länge... Svenne,
Vettigt Jag ska inte jobba i helgen, och om Svenne kan spela, då har vi bokat upp ännu en skön helg i CDRs tecken. Enligt min information, dagsfärsk, så blir det D&D på fredagskvällen och CIV på lördag och eventuellt söndag.
Jadu Jag har ju inte några RPG-grejer här mer än jag hade förra gången, men ett parti Civ eller liknande kunde vi väl styra ihop tycker jag? Eftersom jag inte gjorde nåt vettigare tänkte jag styra kosan neråt och då är det ju bra att till skillnad från andra sk medlemmar meddela detta i god tid... 🙂 Kassören,
?? Vet ifan, möjligen att jag jobbar den helgen, jag vet inte än. Dock är det ett "vanligt" arbete som inte kräver någon form av könsorienterad aktivitet. Skulle det vara aktuellt med RPG annars? I så fall kan jag möjligen komma ner om jag inte jobbar, jag vet att Svenne ska ner, och Sekreteraren är ju där redan.
Jaha Ni i klubben som inte arbetar som strippor, vad gör ni nästa helg? Jag tänkte styra kosan mot Mekka då nämligen. Jag pratar alltså 8-10 aug. Kassören, L
haha bostad OCH jobb (halvtid som manlig strippa) ...sug pa den...
Månadens Med det där inlägget kanske Bogen skulle få en MM...bli uteliggare bara sådär... Kassören, På ett


Senaste kommentarer