Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.230.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 29 september, 2003 kl. 23:11
Vettigt Där ser man, man trodde ju nästan att Bogen istället för vettigt klubbrelaterat arbete låg och drack rom och tittade på bikinibrudar hela dagarna. Trevligt att han blev trött på det och istället bestämde sig för att glädja oss här hemma.
Vänta …
Oskuldsoarna Oskuldsoarna skrev den 29 september, 2003 kl. 01:49
CIV antligen sa ar CIV tillbaka (nastan), tyvarr sa fortsatter kranglet lite...disketten med Dods filer vill inte fungera sa han maste skicka mitt senaste drag tillbaka till mig. Annars har jag uppdaterat allt och vi ar redo for nasta drag (som pojken sa). Sa fort jag far dodens filer ar vi igang igen... ...jag kan meddela att vi numera ar inne i Gunpowder/Industrial Era... ha det bra boginson cruse,
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 26 september, 2003 kl. 15:28
Jawohl Det känns som om den akademsikt skolade Kassören är lite väl blygsam, trots att han troligen inte har läst pedagogik så ställer jag mitt fulla förtroende till hans kunskap. Insatsen kommer troligen att vara allt annat än undermålig.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 26 september, 2003 kl. 14:59
Pedagogik Det blir en pedagogisk jätteinsats av mig att försöka förklara reglerna på två spel jag knappt förstår själv, men förhoppningsvis kommer det att gå bara bra. Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 26 september, 2003 kl. 02:58
Myspys Det ska bli gött som fan med lite brädspel i helgen! Napoleon Wars och American Civil War ska få sig en rejäl chans med tre riktigt tunga kombatanter. Mycket härrrrligt...
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 23 september, 2003 kl. 23:01
? Jaha, det är på den nivån.. Ja, då är det lika bra att det sker så fort så möjligt.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 22 september, 2003 kl. 23:35
Absolut! Alltså, inte spriten utan absolut att hans tjuga ska gå till representation... 🙂 Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 22 september, 2003 kl. 22:49
MMM Speciellt eftersom det det öppnar för minst två gratis starköl till det hårt jobbande toppskiktet i CDR:s styrelse.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 22 september, 2003 kl. 22:29
20 riksdaler Förresten, Bergforsen var och viftade med en tjugolapp häromdagen och yrade något osammanhängade om att han ville betala medlemsavgiften. Låter inte det utmärkt att vi helt oväntat har värvat in en medlem till?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 22 september, 2003 kl. 22:25
Spel+pilsner Går det ihop med öl och brädspel? Det lär vi ju får reda på nu på lördag. Ska bli trevligt med en rejäl brädspelshelg. Två helt nya bekantskaper dessutom! Oj, oj, oj.
Vänta …
king king skrev den 22 september, 2003 kl. 03:01
mmm Så sant, så sant, jag ställer givetvis upp på lite brädspel, speciellt nu när det finns en öppning för några strköl i min lägenhet nån av kvällarna. kidde the
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 21 september, 2003 kl. 21:13
Bokat! Eftersom jag just pratade med vår hårt arbetande Sekreterare och tillika korvvändare, så anser jag det som bokat med en brädspelshelg nästa helg. Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 21 september, 2003 kl. 14:46
Bokat Ja, jag tycker att vi kör ändå faktiskt. Kan bli kul som fan att lira brädspel. Inte helt fel alls. Enligt Svenne själv så kan han nämligen inte på ett tag framöver, så då blir det för jävla långt mellan gångerna tycker jag. Om Sekreteraren tycker att det är ok så kör vi nästa helg med brädspel på programmet.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 20 september, 2003 kl. 20:32
Två nya spel Eftersom vi har två nya ospelade brädspel i klubben tycker jag att vi har tillräckligt att göra ändå nästa helg? Visst kan vi ta ett parti utan Svenne Häng? Kassören, L
Vänta …
Jönköping Jönköping skrev den 20 september, 2003 kl. 20:26
Tyvärr!! Tyvärr har det dykt upp lite strul här!! Har nämligen blivit inbjuden på ett födelsedagskalas nästa helg... Så tyvärr kommer inte jag ner nästa helg, men ordföran sa att han gärna kommer ner om det blir brädspel! men det får ni ta med honom! Ha det bra! Svenne,
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 19 september, 2003 kl. 18:26
Bra Kidde, ..att du kan nästa helg. Då bokar vi det tycker jag och Ordföranden som precis språkades vid. Svenne har ju meddelat innan i gästboken att han kan nästa helg, v39, 26-27 septmeber för de som är kalendervilla. Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 19 september, 2003 kl. 17:02
MMM Var det bogen som reagerade negativt på min kritik tro? jag kan nog nästa helg tror jag...
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 18 september, 2003 kl. 22:19
Passande Det kan vi ju iofs göra, kanske i samband med att vi spelar nästa gång? Jag kan säga att jag kan ungefär varje helg framöver, så för mig är det lugnt. När kan ni? Kassören, L
Vänta …
kuk kuk skrev den 18 september, 2003 kl. 21:57
. sug
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 17 september, 2003 kl. 22:37
Spel Hur blir det med spel framöver egentligen? Det vore lite småtrevligt att veta när folk kan och inte kan inom den närmaste månaden t ex.
Vänta …