Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.39.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Kassören Kassören skrev den 27 oktober, 2003 kl. 20:45
Håller med Håller med Kidde där, ett stort fotbollsmästerskap är det bara vartannat år, Bogen kan väl gifta sig någon gång däremellan. Gärna fler detaljer från lördagen, tack. 🙂 Kassören, L
Vänta …
stans stans skrev den 27 oktober, 2003 kl. 18:42
MMM Jag har ingen kommentar vad det gäller RISK partiet i fredags. Mer än att det är jävligt svårt att spela när vissa, nämner inga namn, fuskar hela tiden... Vad det gäller i lördags, så har jag inga kommentarer... Vad det gäller ett CDR-bord i chicago mitt under pågående fotbolls em, så säger jag: tack! men nej tack! kidde, nån jävla
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 27 oktober, 2003 kl. 15:38
Påspänning? Har Sekreteraren spännt på?? 🙂 Läste ni att Bogen vill ha ett CDR-bord? Jag ställer om jag får ha en SL-skärm vid min plats... Kassören, L
Vänta …
Revisorn Revisorn skrev den 27 oktober, 2003 kl. 09:14
RISK mm..... Jo ryktet som säger att revisorn spelade hem partiet är sant. Det var ett långt och hårt parit där det växlade några gånger. Ang. lördagen så har jag ingen kommentar. Låter herr Kidde berätta själv Revisorn,
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 26 oktober, 2003 kl. 23:47
Revisorn! Jag hörde att det blev Revisorn som tog hem ett parti RISK på ren rutin i fredags, ett grattis är väl på sin plats. Sekreteraren å sin sida styrde visst ett helt gäng med Sävsjöbor på lördagen, och vad var det med Revisorns syster......
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 24 oktober, 2003 kl. 01:49
Trevligt Som sagt, jag bangar. Eftersom det bara kan bli spel en dag där så skiter jag i det, ekonomin är lite svag dessutom. Men det ska bli utomordentligt trevligt att få höra vem som blir mästare för helgen.
Vänta …
kidde kidde skrev den 24 oktober, 2003 kl. 00:40
MMM Ordföranden ställer inte upp i helgen, snackade med honom tidigare idag. så det blir väl bara jag, revisorn och svenne, i ett rejält parti history of the world kan jag tänka.
Vänta …
Revisorn Revisorn skrev den 22 oktober, 2003 kl. 09:07
... Ja då är det väl bara att bestämma vilken dag mm. Jag tar med RISK också så kan vi ju bestämma spel på plats. Revisorn,
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 20 oktober, 2003 kl. 01:42
Omöjlig Nja, inte helt omöjlig kanske, men det är fortfarande mycket tveksamt. Möjligen en dag där kanske, men vi får se.
Vänta …
kidde kidde skrev den 19 oktober, 2003 kl. 22:27
MMM Jag pratade lite med ordföranden i helgen, och han verkar inte längre helt omöjlig på att dyka upp till helgen. de flesta spelen är ju definitivt roligare med 4 spelare.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 17 oktober, 2003 kl. 01:43
Aboslut Jag tycker att Revisorn ska försöka stå för allt tufft snack om strategikung hit och strategikung dit genom åren och ge Svenne och Grosshandlarn en rejäl match, och varför inte då i något nyinköpt? Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 17 oktober, 2003 kl. 00:38
okidoki Ok, jag var lite tveksam till den helgen, det funkar nog inte för mig att dyka upp då. Det är lite annan buisness på g som jag donar med. Men jag tycker definitivt att Svenne, Revisorn och Sekreteraren ska lira något trevligt spel under helgen. History of the world kanske, eller finns till och med Napoleon kvar i Alseda kanske!? Vem blir regerande brädspelsmästare!?
Vänta …
city city skrev den 16 oktober, 2003 kl. 18:18
Går bra! Jag ska faktiskt hem helgen 24-26, så jag ställer gärna på lite lir! Fast jag kan medela redan nu att jag är uppbokad på annat lördagen den 25. Svenne, Jönköping
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 16 oktober, 2003 kl. 10:13
Tyvärr Funkar inte för mig, men ett bra intiativ av Revisorn att för en gångs skull tala om när han är på plats. Inget hindrar ju andra högt uppsatta medlemmar att drabba samman i någon form av spel däremot. Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 15 oktober, 2003 kl. 23:06
MMM Jag är ju som ni alla vet redan här, och den helgen ser okej ut för mig. nu är det upp till jon, svenne och dod.
Vänta …
Revisorn Revisorn skrev den 15 oktober, 2003 kl. 13:31
Revisorn åker till Rollspelsmecka Ja det är sant. Eftersom jag brukar vara dålig på att meddela mär jag åker "hem" så säger jag det redan nu. Jag är i småland 24-26 oktober. Skulle vara kul att lira något då. Rollspel eller brädspel. Är det intressant kan jag ta med mig RISK. Revisorn,
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 8 oktober, 2003 kl. 21:31
Ja Ok, jag såg det sedan, mycket bra intiativ tycker jag.
Vänta …
kidde kidde skrev den 8 oktober, 2003 kl. 12:36
MMM Den finns under aktuella spel, precis som din H&K länk.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 7 oktober, 2003 kl. 18:40
Bra Mycket bra arbete från Sekreterarens sida! Fast jag såg aldrig länken till Bogens sida....
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 1 oktober, 2003 kl. 20:36
Info En ny information är skickad till Sekreteraren och borde komma upp på sidan inom kort...., eller?
Vänta …