4083 inlägg.
Håller med Håller med Kidde där, ett stort fotbollsmästerskap är det bara vartannat år, Bogen kan väl gifta sig någon gång däremellan. Gärna fler detaljer från lördagen, tack. 🙂 Kassören, L
MMM Jag har ingen kommentar vad det gäller RISK partiet i fredags. Mer än att det är jävligt svårt att spela när vissa, nämner inga namn, fuskar hela tiden... Vad det gäller i lördags, så har jag inga kommentarer... Vad det gäller ett CDR-bord i chicago mitt under pågående fotbolls em, så säger jag: tack! men nej tack! kidde, nån jävla
Påspänning? Har Sekreteraren spännt på?? 🙂 Läste ni att Bogen vill ha ett CDR-bord? Jag ställer om jag får ha en SL-skärm vid min plats... Kassören, L
RISK mm..... Jo ryktet som säger att revisorn spelade hem partiet är sant. Det var ett långt och hårt parit där det växlade några gånger. Ang. lördagen så har jag ingen kommentar. Låter herr Kidde berätta själv Revisorn,
Revisorn! Jag hörde att det blev Revisorn som tog hem ett parti RISK på ren rutin i fredags, ett grattis är väl på sin plats. Sekreteraren å sin sida styrde visst ett helt gäng med Sävsjöbor på lördagen, och vad var det med Revisorns syster......
Trevligt Som sagt, jag bangar. Eftersom det bara kan bli spel en dag där så skiter jag i det, ekonomin är lite svag dessutom. Men det ska bli utomordentligt trevligt att få höra vem som blir mästare för helgen.
MMM Ordföranden ställer inte upp i helgen, snackade med honom tidigare idag. så det blir väl bara jag, revisorn och svenne, i ett rejält parti history of the world kan jag tänka.
... Ja då är det väl bara att bestämma vilken dag mm. Jag tar med RISK också så kan vi ju bestämma spel på plats. Revisorn,
Omöjlig Nja, inte helt omöjlig kanske, men det är fortfarande mycket tveksamt. Möjligen en dag där kanske, men vi får se.
MMM Jag pratade lite med ordföranden i helgen, och han verkar inte längre helt omöjlig på att dyka upp till helgen. de flesta spelen är ju definitivt roligare med 4 spelare.
Aboslut Jag tycker att Revisorn ska försöka stå för allt tufft snack om strategikung hit och strategikung dit genom åren och ge Svenne och Grosshandlarn en rejäl match, och varför inte då i något nyinköpt? Kassören, L
okidoki Ok, jag var lite tveksam till den helgen, det funkar nog inte för mig att dyka upp då. Det är lite annan buisness på g som jag donar med. Men jag tycker definitivt att Svenne, Revisorn och Sekreteraren ska lira något trevligt spel under helgen. History of the world kanske, eller finns till och med Napoleon kvar i Alseda kanske!? Vem blir regerande brädspelsmästare!?
Går bra! Jag ska faktiskt hem helgen 24-26, så jag ställer gärna på lite lir! Fast jag kan medela redan nu att jag är uppbokad på annat lördagen den 25. Svenne, Jönköping
Tyvärr Funkar inte för mig, men ett bra intiativ av Revisorn att för en gångs skull tala om när han är på plats. Inget hindrar ju andra högt uppsatta medlemmar att drabba samman i någon form av spel däremot. Kassören, L
MMM Jag är ju som ni alla vet redan här, och den helgen ser okej ut för mig. nu är det upp till jon, svenne och dod.
Revisorn åker till Rollspelsmecka Ja det är sant. Eftersom jag brukar vara dålig på att meddela mär jag åker "hem" så säger jag det redan nu. Jag är i småland 24-26 oktober. Skulle vara kul att lira något då. Rollspel eller brädspel. Är det intressant kan jag ta med mig RISK. Revisorn,
Ja Ok, jag såg det sedan, mycket bra intiativ tycker jag.
MMM Den finns under aktuella spel, precis som din H&K länk.
Bra Mycket bra arbete från Sekreterarens sida! Fast jag såg aldrig länken till Bogens sida....
Info En ny information är skickad till Sekreteraren och borde komma upp på sidan inom kort...., eller?


Senaste kommentarer