4083 inlägg.
I så fall tycker jag att du kan dyka upp nu till helgen 4-6 november, eftersom jag och Bogen ska befinna oss i Rollspelsmekka då. Vi kan ju ta ett parti brädspel eller något annat passande. Jag ska modda Bogens Wii också har han bestämt, vågar du kan ju du ta med dig din också, så kan vi ha något slags piratkopieringsparty. 😎
Ja, tyvärr är det 99% säkert att jag inte kan helgen 18-20 november tyvärr. Men jag kan vilka andra helger i november som helst.
Hmmm, tror att just 18-20 är den enda helgen framöver som jag inte kan spela. Är Kidde-100 på det, så jag kollar upp det under helgen.
11-13 november passar helt plötsligt rätt dåligt. Jag har däremot hört rykten om att bogen kanske är i Rollspelsmekka veckan innan, 4-6 november, så det passar ju bra att Kidde inte kan då om ni vill undvika honom. Hur funkar 18-20?
Vad lutar det åt, Sekreteraren?
Givetvis! ...och skadade som vi är snackade vi ju faktiskt en del rpg som rörde möjliga helger för spel framöver, 23 december och nästa kampanj. Så det var inte bara öronsus och öl som gällde.
Jag tar för givet att vi kan räkna det som klubbaktivitet när Ordföranden och Sekreteraren ramlar på varandra i utelivet?
Ja, det var skoj och trevligt, även om vår insats inte var riktigt på topp. Men kul som sagt, och kul att du och några andra lokalkändisar dök upp.
Vi bokar datum för våran årsfest på söndag, då vet jag mer, för nån helg i november blir den.
Riktigt kul i lördags föresten. Kul att se krimtänk.
Snackade med Sekreteraren över ett par öl i helgen, och just den helgen verkade vara möjlig. Han lovade dock att återkomma med klara besked här inom kort.
Hur kan ni helgen efter det då, andra helgen i november, 11-13 november?
...jag vet inte riktigt när, troligen cirka 21.00.
Kolla upp vilka helger som går i november och kanske även i slutet av oktober.
Jag ska kolla upp när jag kan, dock inte helgen 4-5 november vet jag redan nu.
När spelar Krimtänk på lördag?
Gött! Då blir det lite Wii nästa gång också kanske. Plus ett avslut i D&D om vi inte är lika usla som senast....
Jag har inget särskilt inbokat framöver vad jag vet. Jag tar gärna ett parti på Oakhill framåt månadskiftet om det skulle vara möjligt.
Nämnde jag att jag köpte en extra Wiimote efter smådebaclet på Oakhill med Ordföranden? Så nästa gång funkar garanterat två Motionplus-dosor.
Njae, det ryktet är nog inte sant, däremot om två veckor, dvs 15:e.
När spelas det RPG nästa gång förresten? Sekreteraren kan väl meddela hur helgerna runt månadsskiftet ser ut för honom?
En poäng med Bogen, men jag håller nog med Kassören om att vår delade MM är rättvist utdelad.
Det går rykte om att Krimtänk spelar i vetlanda nästa helg?
Där har ju Callgirl en poäng. Jag är inte främmande för att slänga på Bogen en fyra eller femma om han inte tar upp pennan och skissar lite nästa gång det är dags, inte alls.
Jag anser fortfarande att det är Bogen som ska rita kartor när vi spelar D&D så är det någon som ska ha en MM för det så är det ju han!
Ni yrade ju runt runt i en labyrint i två och en halv timme utan att rita en karta och hoppades att det på nåt magiskt sätt skulle lösa sig av sig självt. 😀


Senaste kommentarer