Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.217.117.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Kassören Kassören skrev den 30 oktober, 2011 kl. 17:23
I så fall tycker jag att du kan dyka upp nu till helgen 4-6 november, eftersom jag och Bogen ska befinna oss i Rollspelsmekka då. Vi kan ju ta ett parti brädspel eller något annat passande. Jag ska modda Bogens Wii också har han bestämt, vågar du kan ju du ta med dig din också, så kan vi ha något slags piratkopieringsparty. 😎
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 30 oktober, 2011 kl. 17:20
Ja, tyvärr är det 99% säkert att jag inte kan helgen 18-20 november tyvärr. Men jag kan vilka andra helger i november som helst.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 27 oktober, 2011 kl. 19:56
Hmmm, tror att just 18-20 är den enda helgen framöver som jag inte kan spela. Är Kidde-100 på det, så jag kollar upp det under helgen.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 26 oktober, 2011 kl. 19:11
11-13 november passar helt plötsligt rätt dåligt. Jag har däremot hört rykten om att bogen kanske är i Rollspelsmekka veckan innan, 4-6 november, så det passar ju bra att Kidde inte kan då om ni vill undvika honom. Hur funkar 18-20?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 24 oktober, 2011 kl. 20:29
Vad lutar det åt, Sekreteraren?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 21 oktober, 2011 kl. 21:58
Givetvis! ...och skadade som vi är snackade vi ju faktiskt en del rpg som rörde möjliga helger för spel framöver, 23 december och nästa kampanj. Så det var inte bara öronsus och öl som gällde.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 20 oktober, 2011 kl. 06:23
Jag tar för givet att vi kan räkna det som klubbaktivitet när Ordföranden och Sekreteraren ramlar på varandra i utelivet?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 19 oktober, 2011 kl. 20:30
Ja, det var skoj och trevligt, även om vår insats inte var riktigt på topp. Men kul som sagt, och kul att du och några andra lokalkändisar dök upp.
Vänta …
Mattsson Mattsson skrev den 18 oktober, 2011 kl. 16:06
Vi bokar datum för våran årsfest på söndag, då vet jag mer, för nån helg i november blir den. Riktigt kul i lördags föresten. Kul att se krimtänk.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 16 oktober, 2011 kl. 19:46
Snackade med Sekreteraren över ett par öl i helgen, och just den helgen verkade vara möjlig. Han lovade dock att återkomma med klara besked här inom kort.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 12 oktober, 2011 kl. 22:22
Hur kan ni helgen efter det då, andra helgen i november, 11-13 november?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 12 oktober, 2011 kl. 11:13
...jag vet inte riktigt när, troligen cirka 21.00. Kolla upp vilka helger som går i november och kanske även i slutet av oktober.
Vänta …
Mattsson Mattsson skrev den 10 oktober, 2011 kl. 21:05
Jag ska kolla upp när jag kan, dock inte helgen 4-5 november vet jag redan nu. När spelar Krimtänk på lördag?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 7 oktober, 2011 kl. 08:41
Gött! Då blir det lite Wii nästa gång också kanske. Plus ett avslut i D&D om vi inte är lika usla som senast....
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 6 oktober, 2011 kl. 18:48
Jag har inget särskilt inbokat framöver vad jag vet. Jag tar gärna ett parti på Oakhill framåt månadskiftet om det skulle vara möjligt. Nämnde jag att jag köpte en extra Wiimote efter smådebaclet på Oakhill med Ordföranden? Så nästa gång funkar garanterat två Motionplus-dosor.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 29 september, 2011 kl. 18:09
Njae, det ryktet är nog inte sant, däremot om två veckor, dvs 15:e. När spelas det RPG nästa gång förresten? Sekreteraren kan väl meddela hur helgerna runt månadsskiftet ser ut för honom? En poäng med Bogen, men jag håller nog med Kassören om att vår delade MM är rättvist utdelad.
Vänta …
Mattsson Mattsson skrev den 27 september, 2011 kl. 21:32
Det går rykte om att Krimtänk spelar i vetlanda nästa helg?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 27 september, 2011 kl. 07:22
Där har ju Callgirl en poäng. Jag är inte främmande för att slänga på Bogen en fyra eller femma om han inte tar upp pennan och skissar lite nästa gång det är dags, inte alls.
Vänta …
Matsson Matsson skrev den 26 september, 2011 kl. 17:59
Jag anser fortfarande att det är Bogen som ska rita kartor när vi spelar D&D så är det någon som ska ha en MM för det så är det ju han!
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 25 september, 2011 kl. 11:47
Ni yrade ju runt runt i en labyrint i två och en halv timme utan att rita en karta och hoppades att det på nåt magiskt sätt skulle lösa sig av sig självt. 😀
Vänta …