4083 inlägg.
Uppdatering Jo... det är ju sant iofs! Jag har i vilket fall som helst skickat en lista med lite uppdateringar till Sekreteraren, hoppas att han får lite tid över att fixa till det snart...
Kidde.. ..kanske vill ge Svenne en i april för att han inte kunde spela nån viss helg? ;-P Kassören, L
Checkat Jag har nu kikat över de gamla Ordföranden Informerar-sidorna. Den information gällande MM som finns där gör gällande: Januari: ingen (möjligen Sekreteraren eller jag själv för utnämningen av Bogen som Årets Mange 2006 trots att poängen delades med Dod) Februari: ingen Mars: Bergis (för hemgång under western och oengagerat spelande) April: ingen Maj: Svenne H (för yxhugget i D&D)
Exakt Ja, det var väl ingen i april, men Svenne H i maj så vitt jag kommer ihåg det.
Maj? Var det inte maj som Svenne fick MM för? Kassören, L
MMM Jag har lite dålig koll på om vi har haft någara fler "mangar" i år? Svenne fick i alla fall en ett för April.
Hmmmm ....undrar jag också. Sekreteraren sa att han skulle fixa det när jag pratade med honom i helgen. Dyker väl upp i veckan antagligen.
Hur går det... ...med uppdateringen? Kassören, L
Uppdateringar ...flera texter är skickade till Sekreteraren, får hoppas att han får upp dem och ny Månadens Mange på hemsidan inom kort....
RPG Trevligt med lite rollspelande i helgen, både en kort sväng Western och ett bra parti D&D. Känns gött att den gamla D&D-gruppen är igång igen! Nu får vi se till att spela någon mer gång i juni innan det blir långspelhelg i juli som Sekreteraren föreslog.
Rollspel.. Jag är med på allt!! ..... eller ja det mesta i alla fall.
Rollspel ...undrar vilka som är med och spelar på lördag? Kommer Bergis eller....? Nåja, jag har i alla fall förberett Western om det vill spelas en stund, dessutom har vi ju en uppsjö brädspel att välja på. Kanske en kombination till och med!?
... så länge den gode Gillmark inte när en kommunist vid sin barm, och håller honom borta ifrån glöggen kommer det att ordna sig... grattis iallafall... tokbogen,
MMM Ja jag får väl ställa mig till skaran, och gratulera Revisorn till nedkomsten.
Byrå-barn Barn går tydligen bra, men hur är det med mahognyporten och husan? Kassören, L
Gött! ....ja, du har väl väntat flera år på att slippa den rollen, helst efter att Bergis gick om dig! Å andra sidan är han ju inte aktiv spelare än, Lill-Direktören, så du får nog stoltsera med titeln yngst ett par decennier tilll tror jag....
Gratulationer Gött, änteligen så slipper man vara yngst i CDR.... Så är det nu dax att införa familjemedlemskap också, eller?? 3st för 50kr?? Kassören; du är alltid välkommen till Sveriges Jerusalem! SVenne,
GRATULATIONER Då får vi passa på att gratulera Revisorn så mycket till den nya familje- (och CDR-) medlemen!
Bra att Svenne.. ..får någon medlem i sin egen ålder, nu när alla blivit så gamla. Och det är ju också ett bevis på att Mange Jr (han med jacket i skallen) fungerar som han ska. Angående helgen så återkommer jag med när och hur jag dyker upp, men jag kanske hänkar på från Sveriges Jerusalem. Kassören, L
Ny medlem... Ja den 29/4 så blev det en liten pojk. Så nu sänktes ju medelåldern lite 🙂 Revisorn,


Senaste kommentarer