Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.217.117.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 26 augusti, 2013 kl. 18:06
...har Kassören något att tillägga?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 24 augusti, 2013 kl. 18:32
Oj, oj. Men om ni har lördagsmatcher i september hindrar det väl inte spel nere på Oakhill? I övrigt kan väl vi som kan kanske köra lite brädspel här hemma hos mig någon gång också?
Vänta …
Mattsson Mattsson skrev den 21 augusti, 2013 kl. 06:13
Sorry Ordföranden. Jag glömde helt enkelt svara på ditt sms. Men tyvärr kan jag inte spela varken helgen som kommer eller sista helgen i Augusti. Dessutom så har vi lördagsmatcher i September så det ser lite knivigare ut även där. Fick virus i datorn efter vårt onlinespelande senast därför jag varit lite offline så att säga. Men det ska vara lugnt igen nu.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 20 augusti, 2013 kl. 18:40
Ja, du, jag försökte få tag på Sekreteraren i helgen för att kolla läget inför helgen som kommer nu. Tyvärr har han inte svarat tillbaka, så det verkar ju inte aktuellt så snart i alla fall. Själv kan jag inte sista helgen i augusti eller första i september, men sedan kanske? Däremot skulle spel hos mig kunna vara aktuellt även de helgerna om t ex Kassören, Tarmis och kanske Svenne H är på... och kanske mot förmodan Sekreteraren?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 20 augusti, 2013 kl. 09:44
När finns det tid för spel i Rollspelsmekka nästa gång då?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 19 augusti, 2013 kl. 16:36
Sidan är uppdaterad med en ny Ordföranden informerar. 🙂
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 6 augusti, 2013 kl. 19:05
...tror för övrigt att vi måste ha några dagars framförhållning egentligen, så att eventuellt intresserade hinner se planerna. Men mitt bud står fast dock...
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 6 augusti, 2013 kl. 19:01
...såg ditt meddelande för sent tyvärr, och ingen annan verkar ju ha reagerat heller. Kan vi säga imorgon onsdag klockan 21.00?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 5 augusti, 2013 kl. 19:03
Jag skulle väl kunna imorgon vid 21 eller 22 om det passar. 🙂
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 5 augusti, 2013 kl. 19:01
Några förslag för nytt spel på http://www.brettspielwelt.de/?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 31 juli, 2013 kl. 19:04
Ja, tack själv. Trevligt med lite spel, nu får vi se till att engagera fler medlemmar och dra igång större partier framöver.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 30 juli, 2013 kl. 21:28
Tack för nattens spelande. Det blev ju riktigt kul till slut, även om jag hamnade sist som vanligt.
Vänta …
Mattsson Mattsson skrev den 30 juli, 2013 kl. 20:36
Hur hittar jag er?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 30 juli, 2013 kl. 19:11
Ja, jag kommer att vara där, någonstans.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 30 juli, 2013 kl. 19:03
Jag har inte hört något från någon, så jag antar att vi möts upp och spelar ett parti eller två om cirka en timme...
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 26 juli, 2013 kl. 18:26
Ja, det är ju Ordföranden en av de få i föreningen som så att säga har skriftligt på. Jag kan säkert vilken kväll som helst med förvarning. Tror det är värre för Ordföranden så det är bättre att han talar när han kan.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 26 juli, 2013 kl. 18:16
Nej, tack. Vet inte hur det är för er andra, men jag klarar mig än så länge.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 23 juli, 2013 kl. 18:02
Ja, det kanske blir den svåraste biten... Ska du och jag ta ett parti den här veckan till att börja med kanske? Föreslå gärna dag och tid så kan vi styra upp något.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 22 juli, 2013 kl. 17:44
Det låter bra, vi får hoppas att de fixar att registrera sig.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 22 juli, 2013 kl. 17:42
Ja, jag tror jag reder ut att dra igång partier och att instruera er i grunderna hur det är upplagt. Däremot har jag inte kollat alla alternativ och så än, men det kommer. Körde Carcassonne utan expansioner, och det var ett snabbt parti. Det kanske vore bud för Sekreteraren, och alla andra intresserade medlemmar att fixa inloggning så att vi kan dra igång med vårt lilla projekt?
Vänta …