4083 inlägg.
...har Kassören något att tillägga?
Oj, oj. Men om ni har lördagsmatcher i september hindrar det väl inte spel nere på Oakhill?
I övrigt kan väl vi som kan kanske köra lite brädspel här hemma hos mig någon gång också?
Sorry Ordföranden. Jag glömde helt enkelt svara på ditt sms. Men tyvärr kan jag inte spela varken helgen som kommer eller sista helgen i Augusti. Dessutom så har vi lördagsmatcher i September så det ser lite knivigare ut även där.
Fick virus i datorn efter vårt onlinespelande senast därför jag varit lite offline så att säga. Men det ska vara lugnt igen nu.
Ja, du, jag försökte få tag på Sekreteraren i helgen för att kolla läget inför helgen som kommer nu. Tyvärr har han inte svarat tillbaka, så det verkar ju inte aktuellt så snart i alla fall. Själv kan jag inte sista helgen i augusti eller första i september, men sedan kanske?
Däremot skulle spel hos mig kunna vara aktuellt även de helgerna om t ex Kassören, Tarmis och kanske Svenne H är på... och kanske mot förmodan Sekreteraren?
När finns det tid för spel i Rollspelsmekka nästa gång då?
Sidan är uppdaterad med en ny Ordföranden informerar. 🙂
...tror för övrigt att vi måste ha några dagars framförhållning egentligen, så att eventuellt intresserade hinner se planerna. Men mitt bud står fast dock...
...såg ditt meddelande för sent tyvärr, och ingen annan verkar ju ha reagerat heller.
Kan vi säga imorgon onsdag klockan 21.00?
Jag skulle väl kunna imorgon vid 21 eller 22 om det passar. 🙂
Några förslag för nytt spel på http://www.brettspielwelt.de/?
Ja, tack själv. Trevligt med lite spel, nu får vi se till att engagera fler medlemmar och dra igång större partier framöver.
Tack för nattens spelande. Det blev ju riktigt kul till slut, även om jag hamnade sist som vanligt.
Hur hittar jag er?
Ja, jag kommer att vara där, någonstans.
Jag har inte hört något från någon, så jag antar att vi möts upp och spelar ett parti eller två om cirka en timme...
Ja, det är ju Ordföranden en av de få i föreningen som så att säga har skriftligt på.
Jag kan säkert vilken kväll som helst med förvarning. Tror det är värre för Ordföranden så det är bättre att han talar när han kan.
Nej, tack. Vet inte hur det är för er andra, men jag klarar mig än så länge.
Ja, det kanske blir den svåraste biten...
Ska du och jag ta ett parti den här veckan till att börja med kanske? Föreslå gärna dag och tid så kan vi styra upp något.
Det låter bra, vi får hoppas att de fixar att registrera sig.
Ja, jag tror jag reder ut att dra igång partier och att instruera er i grunderna hur det är upplagt. Däremot har jag inte kollat alla alternativ och så än, men det kommer. Körde Carcassonne utan expansioner, och det var ett snabbt parti.
Det kanske vore bud för Sekreteraren, och alla andra intresserade medlemmar att fixa inloggning så att vi kan dra igång med vårt lilla projekt?


Senaste kommentarer