Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.230.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
kidde kidde skrev den 8 september, 2005 kl. 03:27
MMM Hösten har ju alltid varit min del av säsongen. Alltid någon jäkel som inte pallat trycket under våren, och då är jag där direkt och tar den lediga platsen. Och nej jag menar inte söndagsmatch, vi spelar på lördagen den helgen...
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 7 september, 2005 kl. 12:52
Hrrrrrm Jag antar att du menar söndagsmatch med b-laget? Jaha, har de plockat upp Kidde till a-laget igen? Var det kanske han som låg bakom segern mot Hult!? Givetvis åker jag gärna med ner på fredagen Svenne, vi får höras om detaljerna.
Vänta …
kidde kidde skrev den 6 september, 2005 kl. 21:51
MMM Jag kanske skulle kunna lira lite på fredagen. vi spelar visserligen match med a-laget. men jag tror den matchen börjar 17.45 eller nått, det börjar ju bli mörkt rätt tidigt, och eftersom jag ska på 30 års fest i habo på lördagen så super jag nog inte på kvällen. Sen spelar vi match med b-laget på lördagen vid 15.00, räknar med två sugna jönköpingshjältar till den matchen.
Vänta …
svenne svenne skrev den 6 september, 2005 kl. 17:13
gött! Fint att höra! då har jag spikat de datumen. antar att ordföran är sugen på att åka med ner på fredagen?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 5 september, 2005 kl. 19:39
Klappat och klart ....som det verkar nu så är det bokat med rollspel och brädspel under helgen den 16-17 september. Klara deltagare är jag själv, Svenne H och Kassören så som jag har förstått det hela. Övriga intresserade kan ju höra av sig här!
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 4 september, 2005 kl. 15:18
Rollspel+Kidde=falskt Om det skulle vara så att Sekreteraren bara kan spela en dag så vore det ju trevligt att spela brädspel på tre den andra dagen tycker jag. Ska man på 30-års fest eller vigningscermoni så behöver man ju inte supa den andra dagen också, eller?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 2 september, 2005 kl. 01:27
Brädspel Jag kan givetvis brädspela på tre i september om det är det som bjuds. Kassören, L
Vänta …
svenne svenne skrev den 2 september, 2005 kl. 00:54
hmmm... ja jag kan andra helgen i september, sen vet jag inte när jag kommer förbi alseda igen, fast någon gång i oktober kan jag säkert. fast vad säger övriga medlemar om lite brädspel om inte sekreteraren kan?
Vänta …
kidde kidde skrev den 2 september, 2005 kl. 00:47
MMM Om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte jag kan spela rollspel förän tidigast andra helgen i oktober tyvärr. Har lite bröllop, 30 års fester och liknande grejer att hänga på under helgerna framöver. Men blir det nån ändring ska jag meddela det...
Vänta …
OK OK skrev den 1 september, 2005 kl. 21:19
September Då jag tog mitt pick och pack och drog till staterna i augusti blir det lite svårt för mig att dyka upp i Oakhill i September. I övrigt är det juste här i staterna, besök gärna min resedagbok, alias: MikaelB. Jag tror Ordföranden skulle trivas här då man kan köpa en pint folköl (3.2%) för bara $1 på krogen, det är väl tom. billigare än Shell med dagens valutakurs. Jag räknar också med en inbjudan på Bogens vräkningsfest i februari nästa år. läjter Bergis, Norman,
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 1 september, 2005 kl. 20:15
Väntan........ Då krävs information från Svenne H och Kidde samt Tarmis om han skulle vara intresserad....
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 1 september, 2005 kl. 01:11
När som Jag kan såklart vilken helg som helst i princip. Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 29 augusti, 2005 kl. 14:59
Spela Rollspel För övrigt så undrar jag om det kan bli aktuellt med rollspelande i mitten av september någon gång? Jag har för mig att vi har snackat om det innan, men det vore ju bra om upptagna typer som Sekreteraren och Svenne H, och kanske Bergis, meddelar när de kan i så fall!
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 29 augusti, 2005 kl. 11:50
Kultur Sant, sant, det är ju en helt annan kultur här när det gäller just den frågan.....
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 25 augusti, 2005 kl. 20:15
Två jobb? Det låter fantatsiskt jobbigt det där, med två jobb. Det stämmer f ö att det är exakt två job fler än jag själv har. Faktiskt två jobb fler än jag någonsin har haft på 27½ år när jag tänker efter... Hoppas den simple höbollen kan klara omställningen till hemlandet, där vi inte jobbar alls. 🙂 Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 25 augusti, 2005 kl. 11:28
Ass-trainer!? Vad som ingår i arbetsuppgifterna för en ass-trainer är inget som jag vill veta egentligen, men jobba på, Bogen. För övrigt så kanske du kunde börja deala för att på så sätt få ihop till din egen ranson?
Vänta …
Bogen Bogen skrev den 25 augusti, 2005 kl. 06:04
knickedick? knickedickerna...sjalvklart kommer jag att hanga pa Oakhill mer an byradirektor H.K. Gillmark och Televinken... CIV ar pa ga, jag har javligt mycket att gora just nu, for att finansiera var sverige-resa (och mitt knarkande) sa har jag nu tva jobb (det ar val tva mer an min bror?) jag extraknacker som ass. tranare pa North Park....sa jag har inte haft tid att slanga ivag nasta drag...men det kommer
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 22 augusti, 2005 kl. 00:43
Le Bog MMMMMMMMMMMMMjaaaaa... Jag har varit iväg en sväng och kommer att göra H&K så snart så möjligt, alltså cirka en vecka för sent. Tyvärr glömde jag att skicka ut ny deadline när jag ändå skulle åka. Kommer i veckan... Angående Bogen, kul med en medlem till i landet, och trots att det blir så långt bort som Götet så tror jag nog att han kommer att synas mer på Oakhill och ta del i RPG än vad de andra två knickedickerna gör tillsammans. Eller?
Vänta …
kidde kidde skrev den 20 augusti, 2005 kl. 13:47
MMM Ja man har ju hört att han ska vara riktigt snabb, den där punkaren...
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 20 augusti, 2005 kl. 01:19
Konstigt Ja, det är konstigt att H&K dröjer trots att man skickat in sitt drag. Vanligtvis när man ger Ordföranden något att sätta tänderna i brukar det ju komma tillbaka rätt snabbt... Kassören, L
Vänta …