Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.189.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Jönköping Jönköping skrev den 16 februari, 2007 kl. 17:10
hmmm... skulle nog kunna komma bort i början på mars. ja. kan alla andra så... Svenne,
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 16 februari, 2007 kl. 13:40
Kanske spel i mars då!? Vad säger herrarna i föreningen om att spela första helgen i mars (jag antar att ingen ska åka vasaloppet)?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 12 februari, 2007 kl. 13:57
På Y-fronten intet nytt Ok... inga nya besked angående spel i framtiden alltså.... Får väl ta och ringa runt kanske.....
Vänta …
Bogen Bogen skrev den 7 februari, 2007 kl. 22:28
... det har varit lite mycket nu, men jag ska ta tag i det och kolla upp när jag kan ta mig hemåt...
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 6 februari, 2007 kl. 21:28
JA! Var är Bergis, Svenne H och Le Bóg när en sådan här sak görs upp på hemsidan?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 5 februari, 2007 kl. 20:24
Vad händer? När kan andra spela då? Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 4 februari, 2007 kl. 23:25
Avbokning Jag kan inte spela helgen 9-11 eller 23-24. Men givetvis är det ju fritt fram att styra upp en spelhelg ändå! Däremot kan jag spela 16-17 om det skulle vara något, kan t ex Sekreteraren spela någon av de dagarna trots jobbet?
Vänta …
kidde kidde skrev den 2 februari, 2007 kl. 11:13
MMM Ska vi sikta på helgen 9-11 då eller?
Vänta …
Chavez Chavez skrev den 1 februari, 2007 kl. 10:30
jobb... förra inlägget är något för Chevski kanske? Hugo
Vänta …
dmor dmor skrev den 1 februari, 2007 kl. 10:19
Arbeta hemifrån Arbeta hemifrån hel- eller deltid. www.toppjobb.se Accesskod:
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 31 januari, 2007 kl. 16:47
Ingen kan Har pratat med Bergis äntligen, han kan inte heller, så allt är kört - ifall någon mot förmodan tänkt att det kanske blir lite spel ändå.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 29 januari, 2007 kl. 13:14
Troligen inställt Då får man väl anse att liret är inställt under den kommande helgen då helt enkelt. I dagsläget är det bara Kassören och jag själv som kan två dagar och Sekreteraren en dag, Tarmis vet jag inget om. För det är väl inte lönt att spela på så få spelare antar jag, inte när det inte går att spela två dagar!?
Vänta …
Göteborrrrg Göteborrrrg skrev den 27 januari, 2007 kl. 21:19
spel... har precis kommit hem efter en tung vecka i Val D'Isere, lärt mig att åka bräda och förstöra min lever. Jag kommer inte att kunna spela nästa vecka, har väldigt dåligt med pengar (väntar på CSN pengar för den nya terminen), måste också styra upp lite saker här i götet... Knark Olofsson,
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 24 januari, 2007 kl. 23:55
Intresse Hmmm, ja, men då är det ju knappast aktuellt om inte stjärnan lirar. För övrigt verkar ju inte intresset var på topp när det gäller rpg heller, så... jag vet inte.
Vänta …
kidde kidde skrev den 24 januari, 2007 kl. 16:55
MMM För dem som är intresserade av lokal fotboll så föreslår jag helgen 9-11 eftersom km i fotboll spelas då. Kan ju vara nått för bogen i alla fall. Dessvärre spelar Alseda på fredagen då jag är i Sandviken, så ni får inte se stjärnan själv spela.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 23 januari, 2007 kl. 20:51
Tokigt värre! Jaha... lira hos Bergis. Varför inte, styr upp det i så fall Svenne. Angående den helgen jag föreslog, Sekreteraren kan alltså på fredagen och söndagen då? Är det så kan det ju ändå bli aktuellt med spel ju.
Vänta …
kidde kidde skrev den 23 januari, 2007 kl. 12:16
MMM Jag kan inte lördag den 3/2, fredag den 9/2 och helgen 16, 17, 18/2 jobbar jag hela helgen. Så det är bara 23-25/2 som jag kan lira ordentligt.
Vänta …
Jönköping Jönköping skrev den 22 januari, 2007 kl. 19:27
Rollspel Tyvärr är jag upptagen första helgen i Februari, men jag ställer mig possitiv till att lira lite hemma hos bergis! Svenne,
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 22 januari, 2007 kl. 13:01
Rollspel? Vad säger intresserade om att spela rollspel första helgen i februari, alltså 2-4? Vore väl på tiden va? Även om vi inte kan dra igång D&D då heller så skulle jag gärna vilja spela något i alla fall...
Vänta …
kidde kidde skrev den 21 januari, 2007 kl. 00:16
MMM Det som skulle kunna avgöra Årets Mange om två personer ligger lika är väl ett styrelsebeslut. Och eftersom jag, Jon och Dod i så fall skulle rösta på Bogen, så lär det ju ändå inte ändras. Och det var faktiskt Ordföranden själv som gav mig order att utse Bogen till Årets eftersom han hade fått en trea. Då tror man ju att han har koll på grejerna...
Vänta …