4083 inlägg.
Dicks .....fast det går inte ladda ner ju!?
DÅLIG URSÄKT Jag kan inte annat än på mina bara knän ge en uppriktig ursäkt. Detta gäller samtliga medlemmar, men framförallt till Kassören. Jag drog ut på mitt besök till Götet och la alla tankar på någon deadline på hyllan. För mycket vin, kvinnor och sång gjorde att jag prioriterade något skevt som läget låg. Givetvis borde jag ha styrt upp det sista angående DQ innan jag avreste, och när det inte blev gjort åtminstone hört av mig till Kassören på något sätt. Gjort är dock gjort - DQ har arbetats med hela kvällen och borde under tisdagen den 19:e finnas på sidan.
liket lever.... damer och alkohol var den gode ordf. ursäkt. Lika gammal som klassisk. Vem vet det kanske blir DQ ändå till jul... Fred
Nädu... ...det är som du säger Kidde, det är en aning iögonfallande, det här försvinnandet. Han svarar vare sig på telefon eller hör av sig på msn, trots att vi sa att sista deadline var i slutet av förra veckan. Förhoppningsvis sitter han sönderslagen i ett danskt häkte och ångrar att han blev kravallpunkare, det vore både rätt åt honom och en förklarlig ursäkt. När det gäller DQ så är det numera inställt på obestämd tid, pga att ovanstående avbrutit samarbetet. Kanske fixas det till och släpps efter nyår nån gång, vem vet. Tråkigt, men svårt att göra något åt. Kassören, L
MMM Jag blev informerad av kassören om arbetet med DQ. Och man måste ju säga att Ordföranden väljer en väldigt illa vald tidpunkt att gå under jorden, med tanke på framtida Årets Mange och val av 2007 års styrelse.
Eftersom... ...jag slipper umgås med likasinnade den kommande veckan så har jag planerat att dyka upp på Oakhill tidigare, kanske på tisdag kväll eller så. Därför är det lite olyckligt att Dicks of Doom Productions chefstestare gått under jorden under arbetets mest kritiska skede. Dyker han inte upp snart så leder det förmodligen till att Dicks Quest kommer ut någon gång i vår istället, bara så ni vet, om det var någon som undrade. Kassören, L
Jag... ...kommer antagligen att vara i Rollspelsmekka redan innan den 22:a (fredag) eftersom jag fick ett brev idag där det stod att jag inte fick plats i mongoåtgärden för mindre begåvade ungdomar på måndag. Kanske var jag inte tillräckligt bra? Hmm... Vad är det som gäller innan julhelgen då? Ska inte Svenne vara med alls? Vilka dyker upp den 23:e? Ska D&D spelas den 22:a då, eller vad har vi bestämt? Vad har folk tid med för spel i mellandagarna? Frågor, frågor, frågor... När det gäller DQ så går det just nu ut på att utvecklingsavdelningen rättar till de fel som testavdelningen, och då främst chefstestaren hittar, så det är 'spelbart' och i princip 'klart'. Kassören, L
MMM Ja eller den 23 decmeber helt enkelt.
3 1/2? Vi kan väl helt enkelt säga att vi syns om 3 1/2 år i stället ;-)... Fred Perry,
Två och en halv?? 2½ vecka? Då är det ju nyårsafton - det är ju nästa vecka julen är! Kassören, L
ÅRSMÖTE Jag hoppas att alla medlemmar är uppmärksamma på att det inom två och en halv vecka åter är dags för årsmöte! Plats: Oakhill, Tid: ca 18.00, Datum: 23/12
Jag vet... ...det är förmodligen en kuggfråga. Nåja, det visar sig väl. Kassören, L
MMM Verkar ju vara en lite halvsvår åtgärd det där. Om ni ska lära er att komma i tid. Men inte har en aning om vilken tid ni ska passa...
Bokning Jag antar att det hela kommer att utkristallisera sig här på hemsidan när det närmar sig.
Inte... ..den blekaste, jag har inget schema och vet ingenting än. Det kanske inte ens är något i slutet av den veckan och då kommer jag nog tidigare. Kassören, L
Hmmmm Du rör inte klubbens pengar en gång till, bara så du vet!!! Nåja, när behagar Kassören att dyka upp på kvällen då?
Kidde Jag har råkat ut för en åtgärd igen och ska tillsammans med ett gäng invandrare och avhoppade gymnasister mellan 18 och 25 år, lära mig att skriva cv och komma i tid under veckan innan jul, så om det är schemalagt på dagen fredagen (22 dec) så kan jag inte kommma tidigare eftersom jag då blir av med alla mina bidrag och hamnar dels hos kronofogden och dels på gatan. 🙂 Och det vill vi ju inte. Kassören, L
MMM Det känns ju konstigt att just kassören ska komma ner så sent, han är ju den enda av oss som inte har nån tid att passa!!! Att svenne skulle utebli var ju mer väntat, han har ju en ny "familj" nu. Men vi får väl hoppas på mange, bogen, bacon, glazze, frallan, bergis, televinken och garry. Ordföranden och jag själv är ju självskrivna.
Oroande Störande uppgifter om CDR´s eget julfirande har dykt upp! Kassören kommer uppenbarligen inte ner till Oakhill förrän tidigast sen kväll under 22:a, och Svenne H är osäker på om han dyker upp alls! Vad håller på att hända!?!?!?! Jag hoppas att 23:e inte är hotat i alla fall!
Exactimento! ...mon generál! Klart vi gör! DQ borde ligga på speldiskarna inom ett par veckor - alltså som utlovat. Jag måste bara rita lite till i veckan nu, tyvärr måste nog Dreamhack vänta, men det är ju deras förlust känns det som....


Senaste kommentarer