4083 inlägg.
Uppmärksamt Jadu, Tarmis. Det har du ju helt rätt i, jag tror det var allmänt missat att även Kassören hade rakat in en trea (som flickan sa). Beslutet är dock taget, och nu när vi är inne på vecka 3 året efter så anser åtminstone jag att oppositionen borde gjort sin röst hörd tidigare. Angående inflyttningen kan jag bara säga grattis. Nu blir det dricka av!
Årets Grillmark... Som jag ser det borde väl bröderna tok dela på årets då båda har en 3:a och en 1:a eller finns det någon information som inte jag har tagit del av? Förövrigt kommer jag att flytta in till stan (Jönköping) i månadskiftet, så det kanske kommer att ges lite fler möjligheter för Jönköpingsdelen av CDR att komma samman framöver... Bergy,
H&K Nästa drag kommer att skickas ut imorgon, tisdag. Jag kommer även att skicka en liten regeländring till vår Webmaster som förhoppningsvis kommer att dyka upp på hemsidan inom kort. Den rör några byggnader och vad de ger i inkomst, framförallt marknadsplatser och torg får en liten förändring.
Sent men bra Exakt! Bra att Sekreteraren levererat en ordentlig och stor uppdatering så här i början av året!!!
Kul... ...med en uppdatering! Kassören, L
Hmmmm Jodå, jag hoppas dragen ska komma ut nästa vecka i alla fall, det är inlämningsuppgifter och hemtentor som spökar här, känns som jag inte gör annat än sitter vid datorn och skriver just nu.
H&K Ser fram emot nästa runda... Hoppas arbetsbördan lättar för våran käre ordförare så vi kan få upp lite tempo på dragen igen!
H&K Alla drag i H&K är ännu inte gjorda av mig, detta beror på en tung arbetsbörda med andra uppgifter som måste lämnas in. Förhoppningsvis ska vi vara igång som vanligt snart igen.
Ny information ...inom kort ska en ny Ordföranden Informerar komma upp på sidan. För de få trogna intresserade!
Gott nytt! Gott Nytt År till alla medlemmar å klubbens vägnar!
Representation .....undarar om Bogen och jag själv kan redovisa vår Göteborgsvistelse för spelningen som någon form av representation?
GBG CDR dominerade som vanligt i GBG. Den gode ordföranden bakom trummorna i Krimtänk...och le bog i publiken. Det var punk helt enkelt. Tur att verkligenheten är omvänd då Kidde...att jag är snyggare i verkligheten. Men det ryktas att den gode sekreteraren blir ett riktigt charmtroll efter ett par groggar. Detta märktes dock inte på juldagen då han mest verkade lite småsur... le bog,
MMM Nu har jag kommit igång med DQ på allvar efter helgens bestyr. Lite småkul trots allt. Jag kanonfull, raggarn krockar, bergis på tv. kan nog få ett rätt bra betyg till slut ändå. Dessutom så är ju bogen betydligt fulare än jag på spelet...
Dock.... ...ett oändligt mycket bättre spel än du någonsin skulle kunna göra. Dessutom är det lätt att inte gilla spel som kanske ligger några nivåer över ens egen förmåga begåvnings- och intelligensmässigt. Det man inte förstår eller klarar av kan man inte riktigt uppskatta.
. klart det är tyst om dq, inte ett speciellt bra spel tyvärr. men kul att kassören och ordföranden ändå tagit sig
...och god fortsättning! Jag håller med Kassören, efter en väldans seg inledning så blev det ju till slut lite flyt i spelet när majoriteten hade snappat upp det mesta av reglerna. Känns som det spelet går att lira igen när man vet lite mer nu efter ett par års ägande och tre-fyra partier... Vad tyst det är på hemsidan för tillfället? Är det alla helgbestyr som ligger bakom, eller sitter alla och spelar DQ!?
God jul ...och tack för ett trevligt tjugotredjemöte som vanligt. Napoleon blev ju både småtråkigt och småkul på samma gång. Kassören,
Dicks Quest Ja, nu har man fått info om att åtminstone Tarmis och Sekreteraren är igång med spelandet. Men det verkar på de båda som att det är ganska lurigt att knåpa sig fram i storyn - det är jävligt bra det!
Hörru Marley Nja, det var för att du inte lärt dig av misstagen, utan istället testade samma taktik som tidigare för femtioelfte gången i CIV. En 1:a kändes berättigad för det, om inte annat i brist på andra kandidater. Western gick ju hyfsat för spelarna tycker jag, och gav ingen månadens till någon... i alla fall ingen enskild.
MM vad fick jag Månadens Gillmark för i november? Var det CIV spelandet..eller var det i oktober? Om det var i oktober, vad fick jag då för i november? Jag är inte bitter jag minns bara inte 😉 Robert Nesta


Senaste kommentarer