Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.230.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Kassören Kassören skrev den 1 december, 2006 kl. 22:10
Dick's Quest ..har legat nere i nån månad och lite till. Senaste dagarna har jag dock småpysslat med det, och det borde ju vara "klart" om nån vecka tycker man, även om det säkert kommer att innehålla mycket fel och buggar som gör det ospelbart för en del. Vi siktar på det i alla fall. Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 30 november, 2006 kl. 21:25
MMM Tror du måste släppa din "dick" lös innan det blir aktuellt med att gå i väntans tider svenne!
Vänta …
Jönköping Jönköping skrev den 29 november, 2006 kl. 20:14
Aktivitet Ja klart man går i väntans tider... När väntas Dick's släppas, jag menar är ju ändå Dreamhack på Elmia nu till helgen.... svenne,
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 29 november, 2006 kl. 19:25
Aktivitet Här på sidan händer det inte mycket.... kanske på grund av all spänd förväntan på Dick´s Quest!?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 23 november, 2006 kl. 00:47
Goa Grejer Jodå, man kan ju bara hålla med herr Bog!
Vänta …
Airosto Airosto skrev den 23 november, 2006 kl. 00:21
arBOGa bra med en upppdatering...känns som jag på något sätt skapat en egen CIV-stil, att helt enkelt gå bort sig...att göra en "bogen" kanske... ser fram emot julspelande och självklart DQ... också Krimtänks spelning i göteborg... Fredrik
Vänta …
Ordforanden Ordforanden skrev den 20 november, 2006 kl. 19:53
H&K ...kommer inom ett par dagar är meningen, det är mycket nu helt enkelt.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 20 november, 2006 kl. 18:52
Hemsidan... ...hoppas mina skickade grejer kommer upp snart...
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 9 november, 2006 kl. 20:49
Plus Plus ...och helt plötsligt blev det ++! Det här blir ju bästa helgen på länge i rollspelsbranschen, kanske rent utav rollspel på söndag då också...
Vänta …
kidde kidde skrev den 7 november, 2006 kl. 21:21
MMM falskt alarm. lyckades styra om festen till nästa helg. så nu är det lugnt på lördag.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 7 november, 2006 kl. 03:31
Aha Okej, så vi kanske mister en Kidde, men tjänar en Tarmis på lördag. Det känns som det går på ett ut, kanske t o m lite plus... Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 7 november, 2006 kl. 00:17
MMM Måste lämna en liten öppning för att jag bangar på lördag. ryktas om en rejäl fest som jag i så fall inte vill missa. Men jag hoppas den blir nästa helg. men eftersom jag är en hård kille så är jag i alla fall helt klar söndag.
Vänta …
kvarna kvarna skrev den 6 november, 2006 kl. 20:19
Öppning Jag kommer troligtvis att vara i Vetlanda i helgen. Bergy,
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 6 november, 2006 kl. 14:16
Gött Jag åker gärna med dig Svenne! Har lite att dona med här på fredagen om det ändå inte blir lir då...
Vänta …
bog bog skrev den 6 november, 2006 kl. 12:16
lördag när åker vi ifrån Jönköping på lördag sven? Så jag vet vilken buss jag ska åka med... le
Vänta …
svenne svenne skrev den 5 november, 2006 kl. 18:59
Mmmm Jag kommer nog antagligen att åka ner på lördagen (så bogen kan åka med). Vad blir det för lir på lördag då??
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 31 oktober, 2006 kl. 23:36
Goa grejer! Jasså - här går man inte in på hemsidan på några dagar och det är spel bokat, härrrrrligt! Men vilken dag åker Svenne ner, på lördag eller fredag?
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 30 oktober, 2006 kl. 20:35
Bokat och klart! Då kallar vi det bokat och klart då! Spel lördag 11/11 för alla och söndag 12/11 för de riktigt hårda killarna. Kassören, L
Vänta …
Jönköping Jönköping skrev den 30 oktober, 2006 kl. 19:49
Hmmm Jupp, jag kan lira den 11/11. Och ja jag kommer nog att åka ner samma dag, men det blir inte billigt att åka med!! svenne,
Vänta …
Boghossian Boghossian skrev den 30 oktober, 2006 kl. 15:17
ok då ser det ut som det kan bli en del folk. Kommer Sven att köra ifrån Jönköping? Då kanske jag kan åka med och dra ned på kostnaderna lite. Jag börjar helt sonika att planera att jag dyker upp... Alain
Vänta …