Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.189.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
4083 inlägg.
Revisorn Revisorn skrev den 15 december, 2003 kl. 08:27
Jasså!? Shit vilka dyra biljetter... I GBG kostar de inte så mycket... Revisorn ser allt... Revisorn,
Vänta …
kidde kidde skrev den 15 december, 2003 kl. 03:48
MMM har faktiskt precis kolla på de två tornen... väntar med spänning på fortsättnigen... kan i övrigt meddela att biljetterna gick på precis 142,50 st så det blir inga pengar tillbak till kassan tyvärr...
Vänta …
Salamander Salamander skrev den 14 december, 2003 kl. 15:30
GRRRRRR::::::: Legolin, nu igen....
Vänta …
city city skrev den 12 december, 2003 kl. 01:03
Gött! Vi här i bunkern ska se på sagan om de 2 tornen på måndag så att man kan gå och bli riktigt sugen på att få se slutet! Gött att vi även kan kanske få se vad ödet har att säga om Zalamander och legolin i februare.... svänne, Jönköping
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 12 december, 2003 kl. 00:04
Låter kanonbra! Jag laddade hem Sagan om de två tornen i förrgår för att friska upp minnet lite. 🙂 Har även satt in tusen bangalesiska rupier på herr Kopojks konto för biobiljetterna. Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 12 december, 2003 kl. 00:00
BRA! Fint arbete från Sekreterarens sida! Hoppas bara han arbetar lika bra med uppdateringarna här på sidan........
Vänta …
21.00 21.00 skrev den 11 december, 2003 kl. 23:55
mmm klockan
Vänta …
kidde kidde skrev den 11 december, 2003 kl. 23:55
MMM Rad 14 på China sal 1, lördagen den 20/12 finns 7 platser reseverade på CDR.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 9 december, 2003 kl. 00:14
Ring och pung Mycket trevligt, det låter bra det, Kassören. Om inte annat kan du ju ringa honom och fråga om det skulle behövas. Till allas information har vi bokat filmen till helgen innan årsmötet, antingen lördag eller söndag kväll, beroende på biljettläget.
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 8 december, 2003 kl. 22:24
Pengar Apropå utgifter och inkomster så ska jag ta ut pengar från klubbens konto och förhoppningsvis sätta in på Kidde Ko:s imorgon. Om jag hittar hans kontonummer, vill säga. Kassören, L
Vänta …
kidde kidde skrev den 8 december, 2003 kl. 21:24
MMM Vad det gäller styrelsens ekonomi, så finns det papper på vilka summor som ska stå på våra avlöningskvitto. papper som revisorn själv underteckande förra åretinget så det finns inget som revisorn ska oroa sig om...
Vänta …
Revisorn Revisorn skrev den 8 december, 2003 kl. 10:29
Bokföringsfusk! Efter Skandia-skandalen så har Revisorn beslutat sig för att något sådant skall inte förekomma i CDR ODoD. För att motstävja sådant beteende kommer det i år att utföras en grundlig utredning om klubbens ekonomi!!!! Jag räknar iskallt med att varje styrelse medlem kan visa på inkomster och utgifter under året som gått på årsmötet. Revisorn,
Vänta …
Kassören Kassören skrev den 8 december, 2003 kl. 01:24
Bokföringsfusk Jag är t o m nöjd om Revisorn INTE dyker upp med bokföringen under armen på årsmötet... 😉 Kassören, L
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 8 december, 2003 kl. 01:21
Trevligt Så länge som Revisorn dyker upp med bokföringen under armen den 23:e är vi alla nöjda med det lilla.
Vänta …
Revisorn Revisorn skrev den 4 december, 2003 kl. 09:02
Sagan om ringen Som jag redan har meddelat Ordföranden så kommer jag INTE på sagan om ringen. Dock så kommer jag troligtvis till årsmötet. Revisorn,
Vänta …
hässleholm hässleholm skrev den 30 november, 2003 kl. 13:41
ensam man söker... hello! jag vill att ordförande,kusin,jon ska höra av sig till mig via telefonen när du har tid... puss //klackan klackan,
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 28 november, 2003 kl. 00:42
Jaaaaaa Ok, jag har fått lite anmälningar, och det hela verkar rulla på. Sekreteraren och jag själv kommer att ta ett litet möte om det hela redan nästa vecka, men anmälningarna måste inte vara inne redan då. Det är dock vist att ordna det där så fort så möjligt. I övrigt kommer vi att behandla lite frågor rörande årsmötet.
Vänta …
kidde kidde skrev den 25 november, 2003 kl. 23:20
MMM För att spinna vidare på Ordförandens invit, så gäller det att anmäla sig till sagan om ringen, relativt omgående, för vi beställer biljetter så snabbt det går. Än så länge räknar vi med oss två, svenne, dod, manage och gildert, möjligen med respektive på de två sistnämnda. och kanske bergforsen och daniel från huskvarna?
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 25 november, 2003 kl. 22:06
BIO Det vore trevligt om de medlemmar som är intresserade av att åka på nästa Sagan om ringen film med CDR-gänget, ser till att anmäla sitt intresse till antingen mig eller Sekreteraren. Biobesöket inträffar antagligen sista helgen innan jul, dvs runt den 20:e tror jag.
Vänta …
Ordföranden Ordföranden skrev den 24 november, 2003 kl. 21:28
GRRRRRR Fy fan, jävla Vice. Som sagt, han sitter nog jävligt löst om det är så att andra dyker upp istället.... Hoppas att han är ledig för spel i mellandagarna åtminstone, jag ska nog tvåla till de där två inavlade prästerna...
Vänta …